Pratite pošiljku

Za praćenje statusa Post express ili EMS pošiljke, potreban Vam je broj pošiljke, koji se nalazi na prijemnom obrascu – adresnici, a koji se sastoji od četiri slovna simbola i devet numeričkih – npr. PE123456789RS ili EE12345789RS.

Vaše pošiljke možete pratiti na četiri načina:

  • slanjem SMS-a za Post express pošiljke na broj 2377 u formi: ppsta pe.........rs ili ppsta px.........rs;
  • pretragom na stranici track&trace možete dobiti objašnjenje statusa – prijem, otprema, zadužena za dostavu, uručena:
    • Prijem – datum i vreme slanja pošiljke,
    • Otprema – pošiljke otpremljene iz prijemne pošte u preradni centar, odakle se otpremaju u dostavnu poštu,
    • Zadužena za dostavu – pošiljke koje se trenutno nalaze na terenu, kod kurira,
    • Ostavljen izveštaj – dostava pošiljke je pokušana, ali primalac nije bio na navedenoj adresi, pa mu je ostavljen Izveštaj o prispeću pošiljke sa naznačenom poštom u kojoj može preuzeti svoju pošiljku i u koje vreme,
    • Uručenje – datum i vreme uručenja pošiljke primaocu;
  • pozivanjem Kontakt centra na 011 3607 607 / 0800 100 808;
  • korisnici Web express i Mobilne aplikacije „Pošta Srbije” imaju mogućnost da statuse pošiljaka prate u sledećim opcijama:
    • u aplikaciji Web express: Pregled zahteva – Detaljniji pregled zahteva – Statusi pošiljki;
    • u Android i iOS Mobilnoj aplikaciji: Moje pozivnice – Detalji – Kretanje pošiljke – uvid u T&T.
Kako da pratite pošiljku
Praćenje pošiljke - Kontakt centar
Za optimalni pregled sadržaja sajta preporučujemo: Internet Explorer v8, Mozilla Firefox i Google Chrome