Pratite pošiljku
Za praćenje statusa Post express ili EMS pošiljke, potreban Vam je broj pošiljke, koji se nalazi na prijemnom obrascu – adresnici, a koji se sastoji od četiri slovna simbola i devet numeričkih – npr. PE123456789RS ili EE12345789RS.
Vaše pošiljke možete pratiti na četiri načina:
- slanjem SMS-a za Post express pošiljke na broj 2377 u formi: ppsta pe.........rs ili ppsta px.........rs;
- pretragom na stranici track&trace možete dobiti objašnjenje statusa – prijem, otprema, zadužena za dostavu, uručena:
- Prijem – datum i vreme slanja pošiljke,
- Otprema – pošiljke otpremljene iz prijemne pošte u preradni centar, odakle se otpremaju u dostavnu poštu,
- Zadužena za dostavu – pošiljke koje se trenutno nalaze na terenu, kod kurira,
- Ostavljen izveštaj – dostava pošiljke je pokušana, ali primalac nije bio na navedenoj adresi, pa mu je ostavljen Izveštaj o prispeću pošiljke sa naznačenom poštom u kojoj može preuzeti svoju pošiljku i u koje vreme,
- Uručenje – datum i vreme uručenja pošiljke primaocu;
- pozivanjem Kontakt centra na 011 3607 607 / 0800 100 808;
- korisnici Web express i Mobilne aplikacije „Pošta Srbije” imaju mogućnost da statuse pošiljaka prate u sledećim opcijama:
- u aplikaciji Web express: Pregled zahteva – Detaljniji pregled zahteva – Statusi pošiljki;
- u Android i iOS Mobilnoj aplikaciji: Moje pozivnice – Detalji – Kretanje pošiljke – uvid u T&T.

